wat ik doe

het ontdekken, vormen en delen van verhalen

In marketingtermen spreken we over toegevoegde waarde van een product, dienst of bedrijf, het unique selling point. Ik spreek liever van ‘the gift’. In verhalen gaat de held of heldin op stap en komt een mentor tegen die hem of haar helpt om obstakels te overwinnen. De mentor geeft de held een geschenk, bijvoorbeeld een tovermantel, een zwaard of in geval van heldinnen een baljurk of magische schoenen. Als je jouw klant ziet als de held(in) van het verhaal en jouw organisatie als de mentor die hem verder helpt. Wat is dan ‘the gift’ – het geschenk dat jouw organisatie hem/haar geeft? 

Ik help organisaties (van klein tot groot) om hun geschenk aan hun klanten en in bredere zijn de samenleving te ontdekken, en in een passende vorm te gieten zodat het gedeeld kan worden. Dit doe ik met behulp van storysessions en storyproductions.

Storysessions – discover your truth

Storysessions zijn een kruising tussen brainstormsessies en interviews en zijn bedoeld om de ingrediënten voor het verhaal te worden. Met de ingrediënten die we distilleren uit deze sessies ga ik vervolgens het verhaal van de organisatie vormen. Het resultaat van dit maakproces is altijd een co-creatie, want uiteindelijk gaat het om de ideeën, talenten en wijsheden van de mensen in de organisatie.

STORYproductions – share your gift, tell your story

De vorm waarin ik het verhaal van jouw organisatie giet, stemmen we van te voren samen af en hangt ook af van de manier waarop je het wilt delen, bijvoorbeeld; een blog, artikel, interview,  presentatie, speech, boek, filmpje, e-book, podcast, etc.

cocreatie en partnership

Een verhaal nooit ‘af’ is, het is niet statisch.  Steeds dienen zich nieuwe inzichten en mogelijkheden aan, dat ervaar ik persoonlijk zo en ook bij mijn klanten. Mijn klanten zijn door jarenlange samenwerking goede bekenden geworden. Zij weten wat ze aan mij hebben, ik ken hun verhaal van vroeger tot nu en samen creëren we nieuwe hoofdstukken.

>KLANTEN AAN HET WOORD